تعداد نظرات
0 دیدگاه
تعداد لایک
5 پسندیدن
تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱
بازدید
389 نفر
تبلیغات و اطلاعات رسانه ای نقش بسزایی در افکار و انتخاب های ما و گرایش ب یک عقیده یا تغییر ارزش ها و نگرش های ما دارد .یکی از برنامه های تبلیغاتی (تلویزیون ،اینترنت و ....)را بررسی و تحلیل کنید که این برنامه چه تاثیری روی انتخاب های افراد دارد ؟چگونه این تاثیر را می گذارد؟
تبلیغات مربوط به کفش های ورزشی.در گذشته افراد کم تر به پوشیدن کفش های مناسب و طبی اهمیت می دادند و بیشتر ظاهر محصولات برایشان مهم بود اما با این تبلیغ خیلی ها متوجه اهمیت پوشیدن کفش خوب شده اند و به این ترتیب انتخاب هایشان تحت تاثیر قرار گرفته است.
با چه معیاری می توانیم مطمئن شویم اطلاعاتی که به دست می آوریم ،درست و کامل است؟
باید به منبع اطلاعات توجه داشته باشیم و از منابع موثق و مطمعن استفاده کنیم .سپس اطلاعات به دست آمده را در کنار دانسته های خودمان و دیگران بگذاریم و آن ها را با هم مقابسه کنیم و نتیجه به دست آمده را ارزیابی کنیم.
فعالیت در خانه صفحه ۱۰۷ تفکر هفتم
ارائه شده توسط : کاربر پایه ی هفتم
در وب سایت : جم نما
به نظرتان بیشتر چه محتوای در جــم نـما منتشر شود؟