تعداد نظرات
0 دیدگاه
تعداد لایک
5 پسندیدن
تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹
بازدید
120 نفر
موضوع انشا: درد و دلی با آقا امام زمان
سلام آقا جان!دلگیرم ار روزهایی که گذشت و به اینکه حضور داشتید بی
تفاوت بودم و گر فتار گردابی شدم که پایانش جز نابودی چیزی نیست.گردابی که
رها شدن از آن ممکن نیست مگر آنکه الطافتان شامل حالم شود.
می دانم شما
هم دلتان از امت جدتان که این روزها انگار دردهای اهل بیت را فراموش کرده و
خودشان برای اهل بیت درد شده اند،احترام دیگر معنا ندارد.چادر مشکی
مادرتان شده رنگ افسردگی ولی وقتی بخواهند حرف خودشان را به کرسی بنشانند
رنگ مشکی شیکه،مشکی رنگ عشقه..
اما پای چادر در میان باشد امل بودن را
وصله اش می کنند.مردان امتت دیگر غیرت را ابهت مردانه
ارائه شده توسط : حسین ایزدی
در وب سایت : جم نما
به نظرتان بیشتر چه محتوای در جــم نـما منتشر شود؟