تعداد نظرات
0 دیدگاه
تعداد لایک
5 پسندیدن
تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
بازدید
68 نفر
خودارزیابی صفحه ۴۳
به تبلیغات روزنامه ها و مجله ها نگاه کنید ... چه شباهتها و تفاوتهایی بین تبلیغات در انواع مختلف وسایل ارتباط جمعی وجود دارد؟
تبلیغات با توجه به روشهای مختلف ارائه آن تقسیم میگردد؛ که شامل :صوتی-بصری-صوتی وبصری
صوتی مانند رادیو ،بصری و صوتی مانند تلویزیون و بصری مانند بیل بوردها و اعلانات در شهر
از جمله شباهت ها میتوان به تأثیر عمومی بر آگاهی افراد از محصول مورد ،تبلیغ تأثیر بر میزان توسعه معرفی مزایای محصول نسبت به رقبای آن، تأثیر بر نگرش افراد در استفاده از محصولات اشاره کرد.
و از جمله تفاوت ها میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
در تبلیغات صوتی که از طریق رادیو و وسایل شنیداری صورت میگیرد تنها استفاده از صوت است در حالی که در تبلیغات تلویزیونی استفاده از صوت و تصویر به طور همزمان صورت میگیرد که تأثیر بیشتری در جلب نظر مخاطب را به همراه دارد. در تبلیغات صورت گرفته در بیلبوردهای تبلیغاتی و یا تراکت ها تنها استفاده از جلوه های بصری صورت میگیرد.
در حالت کلی بنابر محصول مورد ،تبلیغ شیوه اثرگذاری بر اذهان عمومی متفاوت بوده و انتخاب شیوه و وسیله مناسب تبلیغاتی تأثیری مستقیم بر میزان توسعه محصول دارد.
خودارزیابی صفحه ۴۳درس نگاشتار فرهنگ وهنر نهم
ارائه شده توسط : کاربر پایه ی نهم
در وب سایت : جم نما
به نظرتان بیشتر چه محتوای در جــم نـما منتشر شود؟