تعداد نظرات
0 دیدگاه
تعداد لایک
5 پسندیدن
تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱
بازدید
111 نفر
درس ۳ : خاطره ی ماه
درس نامه
یکی از راه های تشکر از خداوند دعاکردن است. بهترین زمان برای دعاکردن هنگام صبح و قبل از طلوع آفتاب است. حضرت فاطمه دختر پیامبر به فرزندش حسن (علیه السلام) فرمودند: اول برای دیگران دعا میکنیم و بعد برای خودمان دعا برای پدر و ،مادر ،بیماران نیازمندان، همسایه ها
دوستان و ...
با دعا کردن برای دیگران خداوند دعاهای ما را قبول می کنند.
درس نامه درس سوم هدیه های آسمانی دوم
ارائه شده توسط : کاربر پایه ی دوم
در وب سایت : جم نما
به نظرتان بیشتر چه محتوای در جــم نـما منتشر شود؟