تعداد نظرات
0 دیدگاه
تعداد لایک
5 پسندیدن
تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹
بازدید
150 نفر
نگارش دوازدهم نامه نگاری
موضوع: نامه دوستانه به دبیر ادبیات
وقتی برای اولین بار شمارا ملاقات کردم در سطرسطر وجودتان واژه ی دلسوزی
را دیدم.هنگامی که شمارا به من هدیه دادند من برای روز های شانزده سالگیم
ساعت کوک میکردم.از همان روز اول جلد زیبایتان مرا جذب کرد همان نیروی
جوانی همان استعداد شگرف درادبیات، مرا جذب کرد. شمارا بی گمان از درختی
ساخته بودند که حرفِ زندگی میزد.
ارائه شده توسط : حسین ایزدی
در وب سایت : جم نما
به نظرتان بیشتر چه محتوای در جــم نـما منتشر شود؟