تعداد نظرات
0 دیدگاه
تعداد لایک
5 پسندیدن
تاریخ انتشار
یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
بازدید
212 نفر
به یاد هم بودن قشنگ ترین هدیه ای است که نیاز به با هم بودن ندارد
مهربانم
به یاد هم بودن قشنگ ترین هدیه ای است که نیاز به با هم بودن ندارد
و یاد کردن زیباترین هدیه ای است که نیاز به کادو کردن ندارد !
نازنینم
هر گاه که یادت در آغوش لحظه هایم به رقص در می آید
قلبم با لهجه ی شیرین سکوت، فقط تو را می خواند
تو را می خواهد با تمام قلب و روحم
تو را که از من با من مهربان تر بودی
تو را که در چارچوب نگاهت مهربانی قاب شده بود
***
شاید ﻓﺎﺻﻠــــــــــــــــﻪ ﻫﺎ
ﺑﺘﻮﺍﻧﺪ جسم ها و نگاه ها ﺭﺍ ﺍﺯ ﻫﻢ ﺩﻭﺭ ﻛﻨﺪ
ﻭﻟﻰ ﻗﺪﺭﺕ ﺍﻳﻦ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﺩ
ﻛﻪ قلب ها و یادها را از هم جدا کند
ﺑﻪ ﯾﺎﺩ ﻫﻢ ﺑﻮﺩﻥ
قشنگ ترین ﻫﺪﯾﻪ ﺍی ست ﮐﻪ ﻧﯿﺎﺯ ﺑﻪ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺑﻮﺩﻥ ﻧﺪﺍﺭد
ارائه شده توسط : حسین ایزدی
در وب سایت : جم نما
به نظرتان بیشتر چه محتوای در جــم نـما منتشر شود؟